Rozbor reklamy

Obsah reklamy

  • V reklamě můžete vidět dvě malé děti, které se ukrývají pod stolem, zatímco jejich rodina oslavuje narozeniny. Pod stůl si s sebou vzali sklenice jupí sirupu v různých příchutích. Podle dané příchutě sirupu žádají navzájem pusu ochucenou sirupovou šťávou. Jako poslední pusu žádá malý kluk malinovou se zavřenýma očima, když se pod stůl přidá i jeho maminka a dá mu pusu "štípanou". 
  • Hlavním sdělením reklamy jsou nové příchutě sirupu Jupí v nové láhvi.

Cílová skupina

  • Myslím si, že účelem reklamy je oslovit převážně děti, které ochucené šťávy zbožňují, aby si zamilovaly i nové příchutě Jupí. Díky vtipnému a trošku zastaralejšímu pojetí jistě osloví i starší generace.
  • Reklama by se měla nejčastějí vysílat během brzkého odpoledne, kdy se děti vracejí ze škol a školek a maminka na cestě z práce může stihnout obchod a sirup dokoupit. Myslím si, že největší tržbu by měli, pokud by reklamu vysílali před Kouzelnou školkou a Večerníčkem. 

Přesvědčovací techniky

  • Reklama se nás snaží přesvědčit, že nové příchutě sirupů jsou tak sladké jako pusa od člověka, kterého máme rádi. A pokud koupíme dětem právě tento sirup, nebudou chtít jiný a zažijí s ním plno dětských večírků. 

Hodnoty

  • V reklamě se objevuje spokojená veselá rodina, která oslavuje velmi ráda společně a dopřává dětem tuto sladkou šťávu. Zobrazuje důležitost rodičů při pořádání dětských oslav.  
  • Zdůrazňuje klasickou rodinnou oslavu, kdy děti se baví odlišně než dospělí. 

Obrazy a hudba

  • Reklama se odehrává v rodinném domě s více generacemi, kteří jsou šťastni, že tráví čas společně. 
  • Svědčí o důležitosti rodiny k spokojenému oslavování.   
  • Zvolená hudba jako podtex je velmi vhodná k oslaván, kdy je pro více generací často pouštěna ohranná klasika. Díky dětským hláskům a vtipně utvořeným větám je reklama velmi vtipně provedena.